П’ять відповідей з проблематики транспорту в Житомирі – МАЛИН СЬОГОДНІ

П’ять відповідей з проблематики транспорту в Житомирі

Якісні послуги перевезень, міські комфортабельні автобуси та електронний квиток – це мрія чи реальність? Про те, як вирішити проблему підвищення тарифів, уникнути  транспортного колапсу та підвищити рівень сервісу громадських перевезень в Житомирі розмовляли із заступником Житомирського міського голови Дмитром Ткачуком, повідомляє сайт Житомир Сьогодні з посиланням на Житомирську міську раду.

Пане Дмитре, розкажіть, які зміни чекають на житомирян у сфері громадського транспорту?

Шлях розвитку комунального транспорту сьогодні є пріоритетним для міської влади. Ми чітко розуміємо, що всі райони міста ми не можемо забезпечити тролейбусами, тому розглядаємо можливість закупити міські автобуси.

Для того, щоб сполучити всі мікрорайони міста та пов’язати їх в єдину мережу комунального транспорту, нам необхідно сто додаткових одиниць техніки. Ми визначили 14 потенційних маршрутів, які дозволять забезпечити транспортом ті частини міста, де немає комунального.

 

Про які суми  йде мова?

Для бюджету міста то є доволі великі цифри. Один автобус коштуватиме місту понад 3 млн грн, 20 автобусів близько – 62 млн грн. Тому ми розглядаємо варіант часткових закупок таких автобусів вподовж двох років, 2017 та 2018, по 20 одиниць, щоб закрити першочергову потребу та поступово рухатися в програмі нарощення комунального автопарку

 

Чим зумовлено таке рішення?

Сьогодні ми маємо незадовільний стан послуг пасажирських перевезень та низький рівень сервісу. Економіка штовхає до підвищення цін, приватні перевізники наполягають на підвищенні тарифів. Ситуація, коли перевізники домінують на ринку, займають 2/3 всіх перевезень та страйками намагаються диктувати місту свої умови, є неприйнятною. Тому, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій, місто повинно нарощувати свої сласні потужності.

Саме за таких умов питання про підвищення тарифів на перевезення пасажирів буде стояти по-іншому.

 

Як зміниться ситуація в місті?

Ми плануємо змінити схему маршрутів. Можемо зробити більш короткі маршрути, які будуть в єдиній сітці, а це дасть можливість забезпечити їх меншою кількістю транспорту. Рівномірний розподіл техніки в залежності від потреб пасажирів дасть можливість оптимізувати кількість громадського транспорту. Необхідність у двох сотнях маршруток на вулицях міста зникне. Сто великих комфортних автобусів замінить двісті маленьких маршруток.

 

Коли зможемо побачити результати роботи?

Зараз ми проходимо депутатські комісії, презентуємо проект та плануємо внести зміни в цільові програми. Якщо депутатський корпус підтримає рішення, то перші міські автобуси можуть з’явитися восени цього року. Після виділення коштів, будемо оголошувати тендер для придбання транспорту.

Якщо проект буде успішним, ми плануємо не відтягувати, а на початку 2018 року закупити другу партію автобусів.

Нагадаємо, що 17 березня виконавчий комітет Житомирської міської ради не підняв ціни на проїзд у маршрутних таксі. Вартість проїзду у маршрутках залишається 3 гривні. Після цього приватні перевізники Житомира погрожували вийти на страйк.

Джерело: Житомир Сьогодні

Читайте также:

Самые безжалостные дети-убийцы в истории

Назван самый сексуальный холостяк Земли

57-летняя модель удивила своими формами

Как снять головную боль за несколько минут?

18-летняя модель продала свою невинность на аукционе за 2,3 миллиона евро

 

Leave a comment

Your email address will not be published.


*